Gekkoforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» C.Ciliatus han søges
af Gonzouz Lør Dec 20, 2014 12:44 am

» hvor får jeg vitamin pulver henne?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 8:00 am

» Valg af Gekko ?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:57 am

» hvor tit skifter leo'er ham?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:42 am

» HJÆLP!! Små insekter i mit terrarie
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:34 am

» salg af 3 gekko og terrarium (mega billigt) Afrikansk fedthale gekko (Hemitheconyx caudicinctu)
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:31 am

» billeder
af Paaske Ons Mar 20, 2013 7:13 am

» Så skulle der et nyt look til
af Paaske Lør Jan 19, 2013 5:26 am

» Opdateringer
af Marcel Tors Jan 10, 2013 8:47 am

» Leopartgekko mave problem ?!
af Marcel Tors Jan 10, 2013 8:37 am


Århus Messen 18 august.

2 deltagere

Go down

Århus Messen 18 august. Empty Århus Messen 18 august.

Indlæg  Marcel Man Aug 20, 2012 7:57 am

Min oplevelse til Århus messen var kort, da man kom ind skulle man betale entré som var på (30kr), hvilket var et ganske fornuftig beløb, problemet var bare at der ikke var en hæveautomat i miles omkreds.

Da jeg så kom ind i hallen, tænkte jeg "Hold da op, der er ikke særlig stort her", Så jeg startede med at gå lidt rundt for at kigge lidt på hvad de nu havde at tilbyde. Det blev mig hurtig klart at der ikke var det store udvalg af Gekko'er på denne Messe. Der var dog en håndfuld af Leopardgekko'er som var fordelt over nogle forskellige boder, og en enkelt med Vipergekko'er (Hvilket jeg er helt skudt i), og så var der en omgang Kronegekko'er.
Derudover var der ellers bare proppet med slanger, edderkopper og alverdens alle mulige andre insekter og kryb.

Jeg endte så ved en bod efter at have været hele hallen rundt, for så at overveje mulighederne, og interessen i de forskellige dyr.
Det resulterede så i at jeg kom hjem med 1.1 Eublepharis Macularius (Leopard Gekko), hvilket jeg yderst tilfreds med.
Da det er nogle yderst flotte dyr med interessante farver, hvilket kan give nogle helt nye muligheder for avlen herhjemme Smile

Så udover det magre valg af Gekko'er (i hvert fald dem jeg nu fik øje på og havde mest interesse i) så var det en kort, men en meget god tur på messen, eftersom jeg kom hjem med 2 nye dyr, og lige fik set hvad folk har at byde på og derudover fik hilst på nogle folk. Smile

Det var alt herfra for denne gang Smile
Tak fordi i læste med.

- Marcel
Marcel
Marcel
Admin

Antal indlæg : 44
Join date : 31/07/12
Age : 36
Geografisk sted : Phantom Gecko - Trekantsområdet

https://gekko.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Århus Messen 18 august. Empty Sv: Århus Messen 18 august.

Indlæg  lub Tirs Aug 21, 2012 7:42 am

Hey ja var også på messen i lørdags og synes også det var lidt skidt der ikk var nogle hæve mulighed der nede og ja der var ikk meget gekko valg der nede Very Happy
Du glemte at ligge et billede ind af dine nye dyr Wink

Jeg kom kun hjem med en meget lille temper albino som stod helt alene og synes det var synt den bare skulle stå der og blive helt stresset Very Happy

Ellers synes jeg det var en fin messe ud fra min første gangs oplevelse af en krybdyrs messe Smile

lub

Antal indlæg : 9
Join date : 02/08/12
Age : 42
Geografisk sted : Hjørring. Nordjylland

Tilbage til toppen Go down

Århus Messen 18 august. Empty Sv: Århus Messen 18 august.

Indlæg  Marcel Tirs Aug 21, 2012 9:46 pm

Jeg har desværre ikke fået taget mig sammen til at tage billeder, af de to nye Smile
Men det skal jeg nok lige gøre så snart jeg kan komme til det Smile
Og tillykke med købet.

Tja nu har jeg været til messe før, og denne gang var et "nederlag" i forhold til de andre steder.
Men skidt pyt, faktum er at man kom hjem med nyt til samlingen Smile hehehe
Marcel
Marcel
Admin

Antal indlæg : 44
Join date : 31/07/12
Age : 36
Geografisk sted : Phantom Gecko - Trekantsområdet

https://gekko.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Århus Messen 18 august. Empty Sv: Århus Messen 18 august.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum