Gekkoforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» C.Ciliatus han søges
af Gonzouz Lør Dec 20, 2014 12:44 am

» hvor får jeg vitamin pulver henne?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 8:00 am

» Valg af Gekko ?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:57 am

» hvor tit skifter leo'er ham?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:42 am

» HJÆLP!! Små insekter i mit terrarie
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:34 am

» salg af 3 gekko og terrarium (mega billigt) Afrikansk fedthale gekko (Hemitheconyx caudicinctu)
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:31 am

» billeder
af Paaske Ons Mar 20, 2013 7:13 am

» Så skulle der et nyt look til
af Paaske Lør Jan 19, 2013 5:26 am

» Opdateringer
af Marcel Tors Jan 10, 2013 8:47 am

» Leopartgekko mave problem ?!
af Marcel Tors Jan 10, 2013 8:37 am


Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II

2 deltagere

Go down

Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II Empty Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II

Indlæg  casperst Tirs Okt 09, 2012 7:50 am

Første forsøg - på at indrette et terrarie til en kommende gruppe af Ciliatus'er - var jeg ikke helt tilfreds med.
Så jeg har endnu engang forsøgt.
Denne gang har jeg fokusere på udnyttelse af højde, da det også er der Ciliatus'en opholder sig mest. Jeg har fået sat en bøgegren op og plantet en Guldranke i en høj hjemmelavet "potte" - lavet af et stykke korkplade.
Af planter har jeg også Sansevieria(Svigermors skarpe tunge) som er plante i en gruppe i hjørnet. Her vil jeg forsøge ikke at overvande ... for lige præcis disse planters skyld. Jeg har også brugt mos og bark i bunden, samt hele bagrunden består af natur-kork.
Ved siden af "potten" har jeg lavet en foderplatform af et stykke korkplade. Der er skåret ud, så der sikkert kan stå en lille foderskål(fyrfadsholder)

Facts:
Terrariet : Exo Terra på 60x45x60 cm.
Armatur : Exo Terra armatur med plads til tre pære - to 13w Exo Terra 2.0 og en blå sparepære til natbelysning.
Kabinet: Exo Terra på 61,5x46,5x80 cm.
Bunden: Lerkugler og terrariejord oven på.
Baggrund : To naturkorkbaggrund på 60x30 cm.
Indretning : Div. grene, bark og mos, samt planter af sorten Sansevieria trifasciata.

Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II 9cd7173fa21338d5bfb1f14cdefa18ad

Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II 9a33e1667e51c1b6b5553fa01484bcbc

Terrariet er stadig under udvikling lol!
casperst
casperst

Antal indlæg : 5
Join date : 10/09/12
Age : 46
Geografisk sted : Højby / Odense S.

Tilbage til toppen Go down

Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II Empty Sv: Kommende terrarie til en gruppe af Ciliatus'er - version II

Indlæg  Marcel Ons Okt 17, 2012 4:25 pm

Det ser virkelig super fedt ud... Rigtig fedt terrarie, og en rigtig naturlig omgivelse for dyrene.
Marcel
Marcel
Admin

Antal indlæg : 44
Join date : 31/07/12
Age : 36
Geografisk sted : Phantom Gecko - Trekantsområdet

https://gekko.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum