Gekkoforum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Seneste emner
» C.Ciliatus han søges
af Gonzouz Lør Dec 20, 2014 12:44 am

» hvor får jeg vitamin pulver henne?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 8:00 am

» Valg af Gekko ?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:57 am

» hvor tit skifter leo'er ham?
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:42 am

» HJÆLP!! Små insekter i mit terrarie
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:34 am

» salg af 3 gekko og terrarium (mega billigt) Afrikansk fedthale gekko (Hemitheconyx caudicinctu)
af Foxgaard Tors Feb 27, 2014 7:31 am

» billeder
af Paaske Ons Mar 20, 2013 7:13 am

» Så skulle der et nyt look til
af Paaske Lør Jan 19, 2013 5:26 am

» Opdateringer
af Marcel Tors Jan 10, 2013 8:47 am

» Leopartgekko mave problem ?!
af Marcel Tors Jan 10, 2013 8:37 am


Til alle medlemmer

2 deltagere

Go down

Til alle medlemmer Empty Til alle medlemmer

Indlæg  Marcel Tors Aug 16, 2012 7:24 am

Til alle jer der har tilmeldt sig på dette forum vil jeg gerne sige tak, og velkommen Smile
Det er fedt at se at folk er begyndt at strømme til stille og roligt, og at man ser at det begynder at vokse.
- Derudover, så ville det være fedt hvis der var nogle medlemmer der tog initiativet til at smide nogle pasningsvejledninger/information om terrarie indretning, avl osv op til de forskellige dyr, hvilket både kunne være gode til nybegyndere mht. gekko'er eller bare til at lige få genopfrisket tingene.

- Og så ville det da også være fedt hvis folk de gad introducere sig selv og deres dyr inde i fremvisnings katagorien, så man måske får en lidt bedre fornemmelse af hvad folk har osv. Smile Dette er ikke et must, men det kunne bare være fedt for at få lidt gang i tingene Smile

- Så vil jeg da også gerne lige tilføje at i skal være mere end velkomne til at invitere andre folk her til fora'et så vi kan gro endnu mere.

Til sidst men ikke mindst så vil jeg gerne lige sige at jeg håber vi kan gøre det her til et hyggeligt sted, hvor man kan få sig lidt hygge snak og samtidig få de oplysninger eller kan dele det man nu vil med de andre Wink

Kærlig hilsen jeres Admin
- Marcel Very Happy
Marcel
Marcel
Admin

Antal indlæg : 44
Join date : 31/07/12
Age : 36
Geografisk sted : Phantom Gecko - Trekantsområdet

https://gekko.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Til alle medlemmer Empty Sv: Til alle medlemmer

Indlæg  Paaske Tors Dec 20, 2012 3:57 pm

Hvorfor har jeg ikke hørt om denne side før? Smile Jeg har virkelig savnet gekkoforum, og skrev håbefuldt hjemmeside navnet i flere måneder efter at siden gik ned. Det er rigtig fedt at der er kommet et igen, og hvis den er bare nær så god som gekkoforum var, vil jeg i hvertfald være fast bruger.

Må jeg dog starte med at foreslå at der kommer et mindre top banner på, så man ikke skal scrolle så langt ned hver gang?.

Mvh
Kasper Paaskesen

Paaske

Antal indlæg : 8
Join date : 20/12/12
Age : 37
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Til alle medlemmer Empty Sv: Til alle medlemmer

Indlæg  Marcel Søn Jan 06, 2013 10:20 am

Paaske skrev:Hvorfor har jeg ikke hørt om denne side før? Smile Jeg har virkelig savnet gekkoforum, og skrev håbefuldt hjemmeside navnet i flere måneder efter at siden gik ned. Det er rigtig fedt at der er kommet et igen, og hvis den er bare nær så god som gekkoforum var, vil jeg i hvertfald være fast bruger.

Må jeg dog starte med at foreslå at der kommer et mindre top banner på, så man ikke skal scrolle så langt ned hver gang?.

Mvh
Kasper Paaskesen

Hej Kasper.

Jamen det skyldes nok at siden er relativt ny, jeg startede den op i løbet af sidste år, efter at jeg selv var begyndt at blive ret glad for det gamle gekkoforum og manglede et sted der var tilegnet gekkoer og gekkoejere. Men jeg er glad for at siden og ideen tiltaler dig.
Vi prøver at gøre det bedste ud af at få godt gang i siden herinde, men der mangler bare at folk kommer herind og deltager og skriver istedet for at bruge FB siden der er lavet ved siden af. Folk er bare mere villige til at bruge den fb side, da de alligevel går ind og tjekker fb.
Hvis du skulle have lyst så skal du da være velkommen til at invitere andre folk der enten har gekkoer eller har interesse i dem til denne side, så vi måske kan få nogle flere ind over og noget mere gang i tingene.

Og det med topbanneret det skal jeg nok lige kigge på her i aften med det samme Wink
No problemo, det er godt du siger det så vi kan gøre det nemmere og mere overskueligt for folk Smile
Marcel
Marcel
Admin

Antal indlæg : 44
Join date : 31/07/12
Age : 36
Geografisk sted : Phantom Gecko - Trekantsområdet

https://gekko.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Til alle medlemmer Empty Sv: Til alle medlemmer

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum